ponedjeljak, ožujka 23, 2009

Pjesničke duše u redovima HDZ-a





Prvotisak: Ivo Sanader



Nenia Salonitana



za J.P.



Dosta mi je polovnjaka.

Hoću, konačno, muški da me se.

Balkanski, štono riječ.

I to: sada. Odmah. Nunc aut numquam.



Dosta mi je polovnjaka.

Tko će me, ah, tko će me, konačno, muški?

Drhćem uzbuđena. Zakoraknuti u povijest?

Quid multa? Muškarčinu čekam. Dokrajči!



Dosta mi je polovnjaka.

Numerus Negidius. Prekini, konačno,

agoniju.

Dosadni niz historijskih zelembaća.

Faex populi.

Čekaj s asfaltom. Iskorijeni najprije.



Dosta mi je polovnjaka.

Od Avara do danas. Iskrči sve, konačno.

O, sancta simplicitas. Muški me dohvati!

Ne dvoumi. Iščupaj. Ob maiorem cautelam.



Dosta mi je polovnjaka.

Po peti put. Po tko zna koji put. Konačno:

Svrši!!! O fictus possessor. U spomen:

Mojim imenom cestu nazovi.

Nuper obiit.




Jedina je razlika što Samardžić voli ženske......



Nema komentara: