ponedjeljak, ožujka 23, 2009

Pjesničke duše u redovima HDZ-a

Prvotisak:mr.dr.Ivica Samardzic





GAVRILO





Ako frendica nije za sportove s loptom

imam ideja što bismo mogli vježbati utroje

"Toliko topline, pažnje, želje, blizine

… pred jutro mi podijeliše dušu napola…

… ma kad ti pukne, pogazi ponos

ponovi to i u stvarnosti , znat ću koliko to vrijedi…"

"Jedno su definicije i principi, a drugo je život

U njemu nema pravila,realno je daleko od

idealnoga







Ne lažem te… Htio bi živjeti za tebe…

Nositi te. Budi mi motiv, snaga



A to mogu samo ako sam blizu, sretan, tvoj

Uzmi to ili me slomi".



Negdje pred sto godina nekog cara ubilo…

Knjige kažu istina… Puco neki Gavrilo…

I car pade neizbježno. Poče prvi svjetski rat…

. . A ti ćeš mene ubit nježno da to ni'ko neće

znat…

isto mi je past od metka il ko žrtva ljubavi

" U srce ko rimski vojnik koplje si mi zabila

, mila jebem te u princip i ta tvoja pravila".





Nema komentara: